Tesis de Licenciatura |
||||
► 2013 | ► 2014 | ► 2015 | ► 2016 | ► 2017 |
– | ||||
Tesis de Maestría |
||||
2016</a | 2017 | – | – | – |
– | ||||
Tesis de Doctorado |
||||
2017 | – | – | – | – |
Tesis Licenciatura 2013 |
Nombre de la tesis | |
► Students’ opinions of the printed vocabulary material at the SAC. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2013 |
Angel Reyes González | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► Students’ perceptions about portfolio used at the Language Faculty | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2013 |
Laura Monterrubio López / Melissa Vargas Huerta | BA of English |
Tesis Licenciatura 2014 |
Nombre de la tesis | |
► Using skype as a tool to practice communicative skills: student’s responses. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2014 |
Angélica Padilla Castillo / Oscar Morgado López | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► Storytelling, a tool that contributes to Teaching English as a Second Language. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2014 |
Gladys Sarely Mora Romero | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► Learning Second Language using mobile devices: Analyzing students’ use of smartphones at the English BA at a Mexican Public University. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2014 |
Juan Carlos Velázquez Romero | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► Digital competence as an instrument of academic progress in intermediate English students on the English Language BA. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2014 |
Tania Betzabeth Mávil Cárdenas | BA of English |
Tesis Licenciatura 2015 |
Nombre de la tesis | |
► Students’ perceptions regarding EFL learning by using the technology. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2015 |
Maria Fátima Delgado Sánchez | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► Students’ perceptions regarding the Use of Technology in the Classroom. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2015 |
Daria Génesis Luna Ramírez / Jóse Ignacio Dávila Zavaleta | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► Internet, information and communication technologies: listening and podcast. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2015 |
Miguel Francisco Arizavalo González | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► Proposal for a learning project and its evaluation to practice the speaking skill technological material. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2015 |
Dora Luz Hernández Dominguez | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► Translation technologies: analysis of the translators usage of operating systemsecosystem integration. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2015 |
Nestor De Jesus Rasgado Orozco | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► Analysis of some cultural problems “the Simpsons”. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2015 |
Samantha Ruiz Herbert | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► Differences translation between Dubbingsubtitling of the movie mean girls. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2015 |
Itzia Gonzalez Castro | BA of English |
Tesis Licenciatura 2016 |
Nombre de la tesis | |
► The use of mobile applications among the students in the BA degree. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
Gustavo Hilario Cruz Ramírez | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► Learning vocabulary through English application. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
Tomás Alejandro Reséndez Gómez / Aria Mirtela Retureta Domínguez | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► The use of technology: promoting autonomy at the early level in the English BA. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
Jesus Arcos Lopez | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► Improving students´ vocabulary learning by using technology. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
Jahir Omar Del Angel Cespedes / David Hernandez Ortega | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► Tutoring online, using learning objects for speaking. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
Orlando Quiones Santiago | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► English central a learning alternative through specialized web pages. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
Armando Garcia Olivares | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► The use of mass effect 3 videogame as a learning too for students at a mixed level at the language school at Universidad Veracruzana. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
David Yael Guizar Palomeque | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► Applications of Digital Learning Environments at University Level. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
Daniel Rosas Almendra | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► Students´ Perceptions regarding the use of mimiotech in the English class. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
Mariana Sangabriel Grettel | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► Mobile learning, analyzing the possible use of Whatsapp messenger as a tool for improving the English learning at the language school. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
Heriberto Mendoza Fernandez | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► The use of Socrative as an alternative tool for English tests at the Language School at Universidad Veracruzana. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
Christopher Arturo Perez Cervantes | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► The impact of technology in the American culture class. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
Susana Selene Villalobos Arguelles | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► The use of listening comprehension for advanced students of the English BA through Wlingua. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
Yamileth Aparicio Silva / Nancy Vera Castillo | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► English BA students’ attitudes towards autonomous English language learning. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
Monserrat Perez Montoya | BA of English |
Tesis Licenciatura 2017 |
Nombre de la tesis | |
► Learning Objects for Preschool Education. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2017 |
Maresa Espinoza Mendoza | BA of English |
Nombre de la tesis | |
► Design and Application of digital learning objects to observe autonomy in junior high students coursing English Junior I in the Department of Continuous Education at the School of Language. | Licenciatura |
Nombre(s) del alumno(s) | 2017 |
Ana Vanesa Galan Trujillo / Zyanya Beatriz Sanchez Galaviz | BA of English |
Tesis Licenciatura 2016 |
Nombre de la tesis | |
► Los profesores de Lengua Inglesa y la implementación académica de las TIC. | Maestría |
Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
Cesar Augusto Borromeo Garcia |
Nombre de la tesis | |
► El grado de apropiación tecnológica y el rendimiento académico de los estudiantes universitarios. | Maestría |
Nombre(s) del alumno(s) | 2016 |
Zurisadai Zavaleta Alcala |
Tesis Licenciatura 2017 |
Nombre de la tesis | |
► Promoting speaking interaction tasks through peer and group collaboration at the SAC. | Maestría |
Nombre(s) del alumno(s) | 2017 |
Maria Guadalupe Alcubila Hernandez |
Nombre de la tesis | |
► The use of karaoke to improve pronunciation English course of teenagers. | Maestría |
Nombre(s) del alumno(s) | 2017 |
Amanda Carolina Sanchez Arcos |
Tesis Licenciatura 2017 |
Nombre de la tesis | |
► La tutoría en línea en el centro de autoacceso de idiomas (cadi): una propuesta de interacción con las tecnologías de la información y comunicación. | Doctorado |
Nombre(s) del alumno(s) | 2017 |
Renata Capi Bustamante |